Nadrabiamy.




Po weekendzie nadszedł czas na nadrobienie zaległości . 

Jak widać na załączonym obrazku weekend nie zawsze oznacza noce emocjonujących wrażeń, imprezy itd.
Masa zajęć . Jednym słowem nuda . Dobrze , że tymbark był blisko ... uwielbiam napisy pod każdym z kapsli . Zawsze adekwatne do zaistniałej sytuacji . 




Tutaj z moją koleżanką z ławki przed . Ciesze się kiedy spotykam ludzi i rozumiemy się bez słów . Jednym zdaniem : uwielbiam sweet focie . 



Od tygodnia wcielam w życie projekt "2o" . Codziennie zjadam dwa owoce . Jabłko ze względu na swoją dostępność i to , że mogę kupić od razu kilkanaście i nic się im nie dzieje przez następne dni + drugi owoc dodatkowy który dodaje sobie dla urozmaicenia . 

Dlaczego to robię ? Owoce są zdrowe , zawierają wiele witamin i cennych składników. Każdy z nich posiada swoje dodatkowe plusy . Jedne są zdrowe na oczy , drugie na paznokcie , trzecie oczyszczają organizm z toksyn - wszystko po to żeby czuć się dobrze .



Dodatkowo w weekend udało mi się zrobić ciasto mojego własnego pomysłu z serii -" zrób coś z niczego " i udało się...
Biszkopt tzw.nie wypał (zbyt spieczony) ale właśnie o to chodziło , przekładany smażonym jabłkiem , przykryty biszkoptem .  Na wierzchnią warstwę użyłam masy orzechowej i podziabdziałam roztopioną czekoladą mleczną .

Wyszło jak wyszło ale za to smak - wyśmienity ! 



Dokonałam również przeglądu sklepów internetowych . Znalazłam dwie pary butów w bardzo okazyjnych cenach które zainteresowały mnie wyjątkowo bardzo . Miodzio. 


To już chyba tyle weekendowych wspomnień. Zapraszam na   kolejne mam nadzieje bardziej twórcze wpisy .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.