Jestem tu nowa .

 Tak właśnie postanowiłam nazwać mój pierwszy post. Dlaczego ? Nie wiem... Nie jestem nowa na bloggerze. Nie pierwszy raz zaczynam ale co mi tam !
Ktoś powiedział mi kiedyś , że : "Nie ważne jak zaczynasz - ważne jak kończysz " . Może coś w tym jest ?


Tylko jaki mam cel ? Moim celem jest -odnalezienie celu ...
Szkoda czasu na wyjaśnienia . To very skomplikowane . Trust me !


Na wstępie wypadałoby się jednak przedstawić.( w sumie od tego powinnam zacząć ) Jestem sobie "dziewczynazjasla" ale mówicie mi Spoczi . Moim życiowym partnerem jest aparat, telefon i laptop . Jak widać nie jestem monogamistką ale nie myślcie sobie zbyt wiele... Jestem zakochana . Kocham życie . Fascynują mnie ludzie. Odwiecznie poszukuję inspiracji ! Moje motto **chwytaj dzień i nie puszczaj aż do lepszego jutra** 
Z góry uprzedzam - nie jedno motto mam w swoim życiu . Pozdro i  high five  ! xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.