Inspection MakeUp

Dzisiaj będzie przegląd makijaży z ostatniego czasu których nie publikowałam bo nie było czasu na zrobienie dobrej jakości zdjęć albo nie było światła ...
Zaczynamy !




Pierwszy zrobiłam już jakiś czas temu u KateBerry na balkonie . Banan jak się patrzy . Niestety reszta zdjęć nie nadaje się do publikacji jakiejkolwiek . 




Drugie zdjęcie przedstawia podjętą próbę rysowania brwi od szablonu . Pomysł na szablonowe brwi uzyskałam od Zmalowanej . Niestety kompletnie nie potrafię tego dobrze zrobić ...



Trzeci makijaż to kolejny zwykły prosty dzienny makijaż który dzięki intensywnej czerwieni szybko możemy zamienić w makijaż wieczorowy . 




Nie wiem jak wy ale ja jestem wielbicielką takich czerwieni . Uwielbiam mocno podkreślone usta . 




Teraz coś dla tych którzy często zasypiają na weekendowe zajęcia ( mówię tu głównie o sobie) . Makijaż ten jak widać jest mini mini mini minimalistyczny . 



Na koniec taki mocny pocisk . Na wieczorne wyjście . Rzęsy mega podkręcone wytuszowane i pogrubione . Wyglądają jak sztuczne ! To lubię !


Koniec.



7 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądasz w tym delikatnym!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostry najlepszy ;) hmm to myślę że się w końcu coa ogarnie i u cb ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja bym chciała nauczyć się robić takie kreski dokładne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. w każdym makijazu powyższym bardzo Ci (dosłownie) do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.