Bezsennosc .




Piątek , piątunio , piąteczek .
Tak siedzę od godziny 20 przy jednej herbacie i smakołykach ... czytam blogi , oglądam filmiki - dowiaduję się wielu nowych rzeczy które na ogól bardzo mnie interesują . Niby jestem zadowolona ale nadal czuję niedosyt . 




Niestety , nie ma już smakołyków i herbaty . Wszystkie zaległości na blogu przeczytane , filmiki na youtube oglądnięte , poczta uporządkowana .

Zdradzę wam sekret . Nawiązałam współpracę z przemiłą panią które reprezentuje firmę Mariza . Co jakiś czas będzie wysyłała do mnie 2-3 wybrane prze zemnie produkty które ja dla was opiszę pod postacią szczegółowej recenzji . W późniejszym czasie - zrobimy małe rozdanie .
Czy kupujecie kosmetyki tej firmy ? Jesteście zadowoleni ? Macie do nich dostęp ?
Ja w swoim zbiorze na chwilę obecną posiadam tylko czerwoną pomadkę numer 15 . Miałam też płyn do demakijażu i perfumy. Z wszystkich tych produktów byłam i jestem zadowolona więc nie mogę się już doczekać .



Od godziny 23 :

Rodzinka.pl
i zaczęłam przyglądać się moim paznokciom które ostatnimi czasy przeżywają drugą młodość .
Znów wyglądają na zdrowe , są długie i mocne a co najważniejsze nie rozdwajają się .



Postanowiłam to uczcić! 
Zrobiłam im domowe Spa i pomalowałam nieco bardziej starannie ( jak na moje zdolności w tym kierunku ) ! 
Naprawdę się starałam ! 
Wyszło jak wyszło , nie ma co narzekać . 








Na koniec dopadły mnie dziwne myśli .



Trafne porównanie XXI wieku. 
Pytanie, czy lepsze stałe łącze czy hotspoty?

9 komentarzy:

  1. Te pazurki śliczne :) wieczór z herbatką i pysznościami- wielbię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz ładne pazurki:) i te słodkości mniammmm, nie miałam jeszcze styczności z ta firmą ale słyszałam o niej bardzo dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki o moja styczność z firmą też nie była olbrzymia ze względu na to, że wolę iść do sklepu i kupić niż zamawiać i czekać ;)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy!! :)
    Świetny ten manicure Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.